poniedziałek, 26 czerwca 2017

Festiwal Kolorów w zdjęciach

Nie dawno, w Katowicach, odbył się Festiwal Kolorów,
na który wybrałam się wraz z przyjaciółkami.
Jeśli ktoś nie wie co to jest to już wyjaśniam.



Festiwal kolorów to dzień, w którym można
 obsypywać się proszkami Holi.



                                Było bardzo dużo osób.Każdy stał pod ,,sceną'', na której grała muzyka
                                                     i DJ odliczał sekundy do wyrzutów kolorów.



                                                                      2 proszki kosztują 20zł



           Wyrzuty były cudowne! Ta chwila kiedy patrzysz w górę i widzisz kolorowe niebo, bezcenna.



                                        Było naprawdę świetnie :) Za rok będziemy znowu :D

18 komentarzy:

  1. Ale fajowo musiało być <3 super fotki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie miałam okazji być na takim festiwalu, ale na pewno się wybiorę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądacie :) Proszki nieco drogie, ale pewnie zabawa przednia :D
    http://pannakuchcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zabawa! W Rzeszowie też był taki event ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co roku planuje na nim być i jeszcze nigdy mi się nie udało niestety zawsze mnie nie ma w Polsce w tym terminie, ale patrząc na zdjęcia zabawa musi być przednia

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w mieście też był ale nie wybrałam się na niego
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Festiwal kolorów to coś świetnego, zawsze mnóstwo zabawy i okazja do wyjścia ze znajomymi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny ten festiwal :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia, osobiście nie byłam na takim festiwalu, ale bardzo polecają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała zabawa, zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że świetnie się bawiliście :) Świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne zdjęcia! Super zabawa!
    Obserwuje i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam festiwal kolorów :) Co roku jeżdżę do Wrocławia, bo tam mam najbliżej (100km) ten dzień jest tak dla mnie ważny, że pokonuję tyle kilometrów by móc spędzić tam chwilę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Aww.... Bardzo chciałabym pojechać kiedyś na festiwal kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Zaluje ze nigdy nie byłam na takim wydarzeniu :(

    OdpowiedzUsuń

Go to school?

 Stres! Stres! I jeszcze raz stres! Nowi znajomi. Nauczyciele. Szkoła.  Już za parę dni rozpoczyna się rok szkolny ,   a ja powitam 3...