poniedziałek, 31 lipca 2017

Przyjaźń obozowa??


Witam!

Przyjaźń obozowa? Czy to w ogóle możliwe?

Odpowiedź na to pytanie z mojego punktu widzenia brzmi: Tak przyjaźń obozowa jest możliwa.
16.07 miałam wyjazd na obóz do Pogorzelicy.
 Najbardziej obawiałam się, że nie poznam żadnych osób. Lecz już drugiego dnia należałam do ekipy, którą sami stworzyliśmy. Nasza paczka składa się z sześciu chłopców i ośmiu dziewczyn. 
Przez te jedenaście dni stworzyliśmy grupę bardzo związanych ze sobą osób.


Gdy nadszedł czas, w którym musieliśmy się pożegnać każdy z nas uronił łzy. Nie mogliśmy się rozstać bez obietnicy (liczę na to że się spełni) : ,, Za rok spotkamy się taką samą paczką ''.
Związaliśmy się tak jakbyśmy znali się całe życie.


W sierpniu spotykam się z przyjaciółką, którą poznałam parę lat temu na obozie.
Można? No jasne, że tak.



Gdyby ktoś chciał kiedyś się wybrać to polecam
biuro podróży extra obozy.


Cytat, którym podążam:
,, Wszystko da się zrobić, trzeba tylko chcieć"





 



I jak się podobają zdjęcia i post??
Miłego dnia ♡♡
Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Dlatego uwielbiam jeździć na obozy! Taka znajomość to super sprawa, jednak należy dbać o to, żeby ta więź przetrwała po zakończeniu wakacji ;)

    Może chętna na STAŁĄ wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Obozowe przyjaźnie są najlepsze! Sama mam bardzo oddanych przyjaciół!

    OdpowiedzUsuń

Go to school?

 Stres! Stres! I jeszcze raz stres! Nowi znajomi. Nauczyciele. Szkoła.  Już za parę dni rozpoczyna się rok szkolny ,   a ja powitam 3...